Brist på tålamod här..

Har suttit och knåpat på att fixa iordning designen på mitt lilla projekt här..  men så fort inte alla förbannade koder funkar som ja vill så ger ja upp, sitter här framför datorn och sliter mitt hår som tjurfäktarna i Ferdinand, kanske ska rivit upp min skjorta och därför låta en tjur komma och slickat mitt bröst..  eller hade tjuren slickat min arm då kanske, eftersom min ros sitter där?? Blir ganska sjukt när man för över tecknat till real life... Inte för att sjurfäktaren var av det friskare slaget heller men men ja tycker väl att ja skulle sett något galnare ut om jag suttit framför datorn och slitit loss mitt hår och slitit av mig mina kläder...  Är det de det där ungdomarna kallar cybersex?  Emilia.. de kanske du kan svara på.. du som är ungdom och brukar ha cybersex... 



Förresten..  när ska du byta peruk? blir det röd till våren istället? 

Kommentarer
Postat av: emilia

vaaaa???? vad är detta för påhopp???!! jag skulle väl aldrig?? men hur skulle det se ut, röd peruk matchar ju inte overallen? daaah ;P

2008-12-17 @ 19:37:23
URL: http://frokenkempe.blogg.se/
Postat av: Sally

Nej just fan.. kommer du köra 2 terminer med samma då? haha

2008-12-18 @ 08:30:22
URL: http://sarabird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0