Toppen helg...

Då har man spenderat en helg hemma i labbås då.. Det var riktigt mysigt med födelsedagar att fira, julbord, revy och fest.. Och det viktigate, ett bilköp!

Haft några veckor nu med massa plugg för att få iordning på examensarbetet..  tar all kraft som finns i mig, o när man har 100 tankar om arbetet i huvudet blir de galet svårt att sova..  så det var en välbehövd helg som var, massa gott långt långt bort från allt som har med likhetstecken, algebra och opponeringar att göra!

Helgen började med en lugn fredag hemma hos mamsen för att fira hennes 49års dag, var riktigt skönt att bara äta gott, umgås o ta det lugnt =) Självklart var min litte smått virriga mormor där, fick en bukett blommor för att fira min examen haha det är ju några veckor kvar, men men bäst att vara ute i god tid!
Sedan skulle helgen fortsätta med att jag skulle träffa en av mina bästa vänner som har fyllt år, men hon hade blivit sjuk så det blev inte av tråkigt nog, hinner inte med o åka på maginfluensa nu..  stackarn.. Får hälsa på henne och bebisen i magen nästa helg istället =) Istället för att hälsa på Majtan så åkte jag o kikade på en bil..  måste ju ha en tills den 8 januari då ja ska börja jobba..  Har ju det inte allt för saftigt ställt efter o ha pluggat i 4 år så har letat efter diverse billiga skräp..  men denna var riktigt fin för en billig peng!! Provkörde så gott de gick på blanka sommardäck..

Lördagen fortsatte med 30 pers i en hyrd buss som tog sig till Skara för att käka julbord och kolla på revy.. gott gott var det =)  Revyn vet man inte riktigt vad ja ska säga om, bara att aldrig någonsin får någon i Jönköping säga att ja har mycket dialekt  haha..... Skara.. herregud  =)  Efter revy åktes det iallafall hemåt i bussen där de dracks mintuu i fulla munnan, här skulle de grundas för utgång på brygget.. å de lyckades ja med ska ja säga!! Brygget, bjöd väl på det stället brukar bjuda på.. Massa fulla folk, diverse skandaler eller vad man ska kalla de.. o ger mig alltid lite lite mer avsmak för att vilja åka hem snart igen =) Annars var det kul =)

Dagen har vart blandad med lite bakfylla, vänner och bilköp, var och hämtade pärlan idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0