Bebislängtan..

Är bebislängtan nåt som trillar på en när man blir äldre, konstigt.. Det sista har ja börjat smålängta lite tills man är i det stadiet där det är läge att skaffa barn.. Ja drömmer i prinsip varje natt att ja helt plötsligt får reda på att jag ska ha barn.. och då inte bara att jag är gravid utan att ja ska föda NU..  aaa  Det måste ju iallfall hänga ihop lite med bebislängtan.. Hursomhelst så är de inte de minst aktuellt att ens tänka på det nu =) Först blir det att jobba ett par år, få ordning på ekonomin igen efter 4 års studier och kanske det viktigaste..  Ha en karl att dela liv och bebis med =)
Min vänskapskrets i min hemstad börjar ju  mer eller mindre gå mot bebishåll allihopa.. sambo, hus o allt vad det innebär. Men men tills det är dags för mig så får ja nöja med med mina vänners underbara kids och inte minst att vara monster till den goaste ungen som finns =)

Jag planerar iallfall att skaffa mig 2 katter när ja väl flyttar, fick tyvärr sälja mina godingar när ja flyttade till studentlägenheten, går ju inte bo så litet med dom. Så nu sitter ja o hittar gudomliga katter nästan varje dag på nätet.. längtan längtan =)

Kolla in dom här godingarna =)

Thumbnail  Vill ni bo hos mig?  Ja ja ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0