En extra tanke till en vän och julskyltning

30 november... Marikas födelsedag =) Idag skulle du ha fyllt 25! Och då självklart tänker jag lite extra på dig idag gumman!

Idag fortsätter jag med pluggandet..  shit..  känn som om vi inte kommer någonstans.. men de gör vi nog.. Vi har kommit en bit på bakgrunden och har 3 ytterligare besök på skolor i veckan..  usch usch.. vill bara ha de klart..  Kommer säkert skriva den meningen i varje inlägg tills det blir klart =)  Men känns skönt nu att veta vad jag ska göra när skolan är klar!  Jobba jobba jobba, tjäna pengar, skaffa ny lägenhet och bil.. ooo  vad underbart =)

Idag är det julskyltning utanför min dörr..  blir nog tokmysigt, och så fort det börjar skymma lite så ska ja möta upp Mija och gå runt o mysa lite!!  Det gillar jag de, speciellt  mycket eftersom det känns väldigt upplagt för att dricka årets första glögg och lussekatt =)  Me like!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0