Lugn helg...

Japp.. så hade både fredag o nästan hela lördagen gått.. Egentligen så skulle jag ha spenderat min helg i Kalmar på studentfest, å de hade ju vart förbannat roligt!! Skulle ha blivit min sista sådan fest men men, har ju fått endel pluggande gjort istället.. fy fan vad ja längtar efter att vara klar med examensarbetet!!
Får iallfall hoppas att alla de som åkte fick en underbar helg... även om en del av mig hoppas på att de inte vart roligt haha.. =)

Idag har de blivit städ, tvätt och pynt, de är tokmysigt här nu =)

Gick en sväng o kikade i affärer förut, hittade en julklapp och en födelsedagspresent.. allt till min mor =) Shit de är assvårt med julklappar..  man vill ju köpa något som är genomtänk och något de inte själva hade tänkt på att köpa men de ändå blir glada över =)

Nu blir det film o lite sömn för mig innan det är dags att gå upp o plugga igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0