Drömmar om ett kök..



Kanske borde ett kök med en ugn stå högre än inredningen till det.. men i min fantasi så har jag ett kök inom snar framtid och då måste man ju fundera på vad det ska fyllas med =)

Ett måste är stolarna från mio, de är asfina, lite trist att de är i ek men det funkar med den desgnen tycker ja, lite väl saftigt pris bara.. 2300:- blir ganska mycket om man ska ha ett par stycken och ett bort till, men drömma går ju!

Bordet är också från mio och är fint, men usch har som sagt blivit lite allergisk för ekmöblerna.. de står ju överallt, men vet inte riktigt vad jag skulle vilja ha annars.. är lite sugen på att köpa ett antikt regält bord och måla det svart och ha moderna stolar till..

Hittade lampor från Tom Dixom.. jätte fina! Ligger högt på önskelistan, vågade inte ens kolla vad de kostade =) Men skulle iallfall vilja ha 3 olika modeller och hänga över ett bord. fin fint =) Är någon typ av koppar eller liknande på insidan så de ger nog riktigt fint ljus skulle ja tro =) Annars hittade jag en lampa på Ikea som också var fin.. men inte lika då!

Kakeldekorerna hade jag i köket innan jag bytte kakel, de är riktigt fint retro =)

Kommentarer
Postat av: emilia

superfint!

2009-02-12 @ 19:09:19
URL: http://frokenkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0